Drága Barátnőm!

Drága Barátnőm!

Inspiráció bejárati ajtókhoz

2018. január 08. - Csilla Artiroka design

Nagyon szeretem a színes kapukat, bejárati ajtókat. Szerencsére itthon is egyre több szép bejárati ajtót látni, így én is ecsetet ragadtam.  Nektek is összegyűjtöttem pár inspirációt, képet, hátha kedvet kaptok a festéshez. 

Elsőre türkizek, kékek, mert annyira szeretem!

Ez a pasztell lila nagyon jól megy ehhez a kopott, téglás házhoz. 

Ez a borvörös szín egy bejárati ajtónak is jól áll. 

Nagyon merész választás ez a napsárga szín

Nagyon szép olajzöld szín, én a Bonanza szekrényemet festettem hasonlóra.

Fehér ház púder színű ajtóval vagy  

egy lila kerti kapu? Te melyik színt választanád? 

Ha további inspirációt kerestek nézzétek meg a Pinterest oldalam, itt találjátok.  

Ha nem akarsz lemaradni az újabb bejegyzésekről iratkozz fel a blog  jobb felső sarkában az új bejegyzéseimre. 

 
  
 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthon-homesweethome.blog.hu/api/trackback/id/tr5213559465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása