Drága Barátnőm!

Drága Barátnőm!

IKEA Tarva szekrény átalakítása

IKEA HACK

2018. március 10. - Csilla Artiroka design

Drága Barátnőm!

Igyekszem a lakásunkat minél több, fa bútorral berendezni. Őrület, hogy ott kellett hagyni az összes bútorunkat az előző házban. De csak berendezve volt hajlandó megvenni a vevő, így belementem. Nem annyira gondoltam akkor át ezt a dolgot, azt hiszem! Leginkább a fa bútorainkat sajnálom, mert már nem lehet kapni őket, főleg nem abban a minőségben.  Régóta szemezgettem az IKEA 6 fiókos szekrényével, de az ára eddig  visszatartott a vásárlástól.

1_ikea_tarva_ohsh.jpg

Nyáron akcióba került végre, így  lecsaptunk rá azonnal. 

 

1osszeszerelve.jpg

Szeretem a fenyő bútorokat, a fa illatát, így amint hazaértünk, kibontottuk a csomagokat. Amikor megláttam a 3 hatalmas zacskó csavart, komolyan megijedtem, de a férjem megnyugtatott, hogy simán összerakjuk. A szerelés közben rájöttem, hogy a sok csavar leginkább a fiókok összeszereléséhez kell, ami igen sok időt felemésztett. Nem kis feladat volt, késő estére végeztünk, de sikerült!  

1_1_elotte.jpg

Másnap már korán reggel kiugrottam az ágyból és nekiálltam a festésnek. Színválasztásnál én a pasztell árnyalatokat kedvelem, így a Lignocolor krétafestékekből választottam két színt. A Stone és a Madrid green, egy nagyon halvány szürke és egy csodás pasztell zöld, remek párosításnak bizonyult.  A háttérben a TV állvány átfestéséről már írtam, ITT tudod elolvasni.  1_butort_festek.jpg

  Ezek a pasztell árnyalatok kicsit nehezebben fednek, de két réteg pont elég volt arra, hogy eltüntesse a fenyő bútoroknál látható csomókat.  Ha festéket szeretnél spórolni,  javaslom, hogy egy vízbázisú alapozóval fesd át először a bútort és csak utána használd a krétafestéket. Nekem sajnos elfogyott az alapozóm, de nem bírtam várni, így alapozás nélkül festettem.  A krétafestéknek van egy remek tulajdonsága, hogy nem kell alatta csiszolni a felületet, remekül tapad, így akár a nappaliban is nekiállhatsz bútort festeni, ahogy én is tettem.  1_ket_reteg_festek.jpg

Sajnos az oroszlános bútorfogantyúból csak 6 db volt itthon, de rendeltem még hozzá. A szekrény a gardrob szobába került és azóta megérkeztek a fogantyúk is. Nagyon szeretem ezt a színösszeállítást, a szekrény árnyalata tökéletesen passzol a kedvenc szőnyegemhez is!  

1_ikea_tarva_ohsh.jpg

 

Találkozzunk végre, de addig is szeretettel ölellek.

01csilla.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthon-homesweethome.blog.hu/api/trackback/id/tr913719514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása