Drága Barátnőm!

Drága Barátnőm!

IKEA Hemnes TV szekrény átalakítása, átfestése

2018. január 15. - Csilla Artiroka design

 

A felújítások alatt többször ellátogattunk az IKEAba, főleg a FYND részlegre. Sikerült féláron lecsapnunk erre a Hemnes TV szekrényre, amit tavaly kiárusítottak és már csak ez az egy darab volt belőle.

 

Az Ikea most három fiókos , jóval drágább változatban dobta piacra és sajnos megszüntette ezt a kétfiókos változatot. Mi a nagyméretű nappalinkba is inkább ezt a kétfiókos, kisebb szekrényt választottuk, a tévének is pont megfelelő a mérete.  Szerencsénk volt, hogy még pont megvásárolhattuk a kisebb méretűt. 

 

Az elmúlt héten lefestettem a mellette lévő, kis fiókos szekrényt spanyol szürkére, így már a tv szekrény is festékért kiáltott. Először a szokásos tisztítás következett, de most nagyon könnyű dolgom volt, hiszen új volt a bútor, csak a port kellett letörölnöm róla. Leterítettem egy fóliával a parkettát és munkához láttam. 

 

Először a Lignocolor termékcsalád fehér színével festettem át, de nagyon fehér volt a fehér falhoz, ráadásul egyre inkább beleszerettem a spanyol szürke színébe. Nem volt annyira egyszerű vagy gyors a festés a sok léc miatt, de nem akartam szétszedni a bútort teljesen. Két rétegben festettem a szürke színt, ami délutánra el is készült.

A fiókok vártak még festésre. Úgy döntöttem a szürke asztalhoz hasonlóan itt is stencilezni fogok, de csak a fiókok frontfelületét. 

Elkészítettem, visszacsiszoltam, de nem voltam biztos a dolgomban. Aludtam rá egyet, majd reggel a férjemmel megbeszélve úgy döntöttünk, hogy ez így túl sok nekünk. Ráfestettem és eltüntettem a mintát. Bőven elég az új, csodálatosan szép fogantyú, így legalább jobban érvényesül.

 

 Végre elkészült a nappalinkban ez a rész is. Tegnap még a fotel fa része barna színű volt, de este nem bírtam magammal és átfestettem, mára fehér színt kapott. Nem zavarnak a különböző stílusú bútorok, úgy gondolom ezekkel a színekkel,  nyugodt, harmonikus lett a szoba. 

Ha nem akarsz lemaradni az újabb bejegyzésekről, iratkozz fel a blog alján. További  inspirációkért nézd meg a Pinterest oldalam, illetve még követheted a Facebook és az Instagram oldalamat is, amiket itt tudsz elérni, vagy iratkozz fel a blog  jobb felső sarkában az új bejegyzéseimre.  

  

A bejegyzés trackback címe:

https://otthon-homesweethome.blog.hu/api/trackback/id/tr6213572137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása