Drága Barátnőm!

Drága Barátnőm!

Bonanza szekrények átfestése krétafestékkel

Használhatatlan garázsból tökéletes műhely

2018. január 10. - Csilla Artiroka design

Drága Barátnőm!

Elkezdtük a műhely átalakítását, nagyon izgalmas ebben a melegben.  A legjobb az egészben, hogy míg kint 36 C fok van itt csak 26 C. Mutatom neked az előtte - utána fotókat. 

 

Utána


Előtte

Már láttad egyszer, hogy az új házhoz adott volt egy garázs, egy használhatatlan, nagyon meredek lejáróval.

Az esővíz nagyon szerette, csak úgy ömlött be a csapadék hozzánk. Ezt sűrgősen meg kellett szüntetni, így támfalaztuk és feltöltöttük a lejárót. A garázsajtó helyére ablakot építettün be, így egy nagyon kellemes műhely lett belőle.

Amikor  végre elkészültünk, elkezdtük a Bonanzák beszerzését különböző internetes oldalakról, mert nem akartunk sokat költeni bútorokra. Kizárólag az olcsóbb darabokból válogattam és tudtam, hogy úgy is sok dolgom lesz velük. 

 

A Lignocolor termékcsalád Olive színével festettem két rétegben. Igazából egy réteg is szépen fedett, ahogy a fotón is láthatod. Alapozóra sem volt szükség, de szeretem ha tökéletes a fedés mindenhol, így két réteg került a bútorra. A legnehezebb rész a lamellás ajtó volt, oda többször vissza kellett térnem javítani, hogy igazán szép felületet kapjak.  

A Bonanza szekrények fából készültek, így nagyon nehéz a mozgatásuk. A festéshez darabokra kellett szedni, még szerencse, hogy a férjem tudott segíteni.  Lassan haladtam a sok polc és fiókos elem miatt, de nem bántam, mert minden nap láttam, hogy egyre szebb lesz a műhelyem. 

Ez a kis videó a szekrény átalakulását mutatja.





Másfél doboz (1,5 kg) festék ment a 4 szekrényre összesen a nagyobbik kiszerelésből. Lignocolor ecsetet használtam, ami egyszerűen fantasztikus. Nagyon sok festéket felvesz és csodálatosan lehet vele dolgozni, nem kell állandóan mártogatni, tényleg csak ajánlani tudom! Az egész munka 5 délutánt vett igénybe nyáron, a 36 C fokos hőség idején, de szerencsére a műhelyben elviselhető 26 C fok volt. 

  Képzeld el azt az érzést amikor elkészült végre az első darab, majd mire másnap visszatérsz folytatni a többi bútort, Péter már be is pakolta az ő szerszámait?


Hát mit mondjak, jót nevettem rajta, végül is rend a lelke mindennek. Majd gyere át megnézni, meg vettem ám még bútort , azt is megmutatom. 

Szeretettel ölellek.

01csilla.jpg

Ha nem akartok lemaradni az újabb bejegyzésekről, iratkozzatok fel a blog alján, így minden újabb cikkről kaptok majd új értesítést. További inspirációkért kövessétek a Facebook, Instagram illetve a Pinterest oldalam, amiket itt tudtok elérni, vagy iratkozz fel a blog  jobb felső sarkában az új bejegyzéseimre. 

 

  
  

A bejegyzés trackback címe:

https://otthon-homesweethome.blog.hu/api/trackback/id/tr7613564153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása