Drága Barátnőm!

Drága Barátnőm!

Bejárati ajtót festettem tengerkék színre

2018. január 07. - Csilla Artiroka design

Volt egy fenyő bejárati ajtónk, amit már régen le kellett volna festenem, de nem találtam meg hozzá a megfelelő színt.

 

 

Volt egy elképzelésem, hogy milyen kéket szeretnék, de nem találtam rá. Idén  végre megláttam ezt a csodás mélytenger kéket a Lignocolor palettáján, azonnal tudtam, hogy jó lesz. Izgatottan vártam a festéket és amikor kinyitottam a dobozt, tudtam, hogy remekül fog állni az ajtónknak ez a szín. 

Nem volt egyszerű a festés a sok üveg miatt. Leakasztani nem tudtam, így a helyén maradt, úgy kellett megoldanom az alsó részek festését is. Ezt inkább mindenki képzeletére bízom, hogyan oldottam meg. Amikor Anyumnak átküldött a férjem egy fotót a festésről, ő csak annyit kérdezett, hogy, - Drágám, te fejen állsz? 

Remek ecsetem volt, maszkolószalag nélkül tudtam vele szépen festeni az üveges részeknél is. Sajnos két évig elhanyagoltuk az ajtó kezelését, ezért az első festés után azonnal kijöttek a hibák, amik addig láthatatlanok voltak. Végül több helyen színezett fatapasszal javítani kellett a repedéseket. A durvább hibáknál a csiszolót is be kellett vetnem, hogy szép sima legyen a felület. 

Ahogy a képen is látható ez a csodás kék, minden napszakban más arcát mutatja. Ha rásüt a nap, türkiz színek táncolnak benne, de ahogy sötétedik, úgy lesz ő is egyre sötétebb.  Amikor elkészültem a javításokkal,  felvittem a második réteget  is a festékből. Végül száradás után vastag wax réteggel zártam a felületet, hogy védjem az időjárás viszontagságaitól.

Nagyon boldog vagyok, hogy rátaláltam erre a csodálatos kék színre és minden nap mosolyt csal az arcomra amikor elindulok, majd amikor hazaérek. 

Ha tetszett a poszt, köszönöm, ha megosztod. Ha nem akarsz lemaradni az újabb bejegyzésekről, kövesd a blogot a lap alján. További inspirációkért nézz meg  a Facebook, Instagram illetve a Pinterest oldalam, amiket itt tudsz elérni, vagy iratkozz fel a blog  jobb felső sarkában az új bejegyzéseimre.  

 
  
 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthon-homesweethome.blog.hu/api/trackback/id/tr5113556613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása